Zaradi neobvladljivega povečevanja obiskov in zahtev pacientov ter povečanega bolniškega staleža med zaposlenimi v ZD Idrija, zdravstveni dom od 28. januarja 2022 – do preklica – deluje v izrednih razmerah.
Na ambulanto izbranega zdravnika se lahko pacienti obrnejo samo v primeru akutnih in hujših težav z zdravjem.
Nenujnih zdravstvenih težav in zadev, ki niso neposredno povezane z zdravjem pacientov, trenutno ne obravnavajo. Ne dajejo pojasnil v zvezi s pravili obnašanja glede epidemije. Vse paciente prosijo, da poiščejo aktualne podatke in navodila na uradnih spletnih straneh NIJZ in Ministrstva za zdravje, preden se obrnejo na zdravstveni dom.
Administracijo, povezano z bolniškim staleži, izdajo napotnic in predpisovanje zdravil na recept bodo opravili v roku 3 delovnih dni. Pacienti se lahko poslužujejo elektronskega naročanja preko »Gospodarja zdravja«, na spletni strani, v rubriki »e-naročanje in obvestila«, v ambulanti izbranega zdravnika.
Na elektronsko pošto in telefonske klice v ambulante bodo odgovarjali v roku 3 delovnih dni.
Ob še dodatnem izpadu kadra v ambulantah družinske medicine in pediatrije ne bodo zmogli zagotavljati nadomeščanja.
V primeru nujnih zdravstvenih stanj se pacienti lahko obrnejo na ambulanto NMP, 05 37 34 212.
Vse paciente prosijo za strpnost in razumevanje nastale situacije.
Dodatne informacije:
Maja F. Trpin, PR
maja.filipic@zd-idrija.si